Shop Mobile More Submit  Join Login
Cant bring these guys anywhere... by xXBlackNexusXx Cant bring these guys anywhere... by xXBlackNexusXx
Seems like these two persona's cant get along.

There was no way to get any kind of lighting and shadows on these models due to the map not having any implemented shadows. so i couldnt set the light orgin to the characters. So i had to find some ways around it. :(

And for some reason i just like doing legend of zelda gmods. xD

Gmod and Photoshop.
Add a Comment:
 
:iconnekosukechan:
Nekosukechan Featured By Owner Aug 14, 2014
Fierce Deity Link: "That doughnut was MINE!!!"
Dark Link: Was not! You ate the last cookie!
Link:...(sigh)... Farore help me...
Reply
:iconfira-astrali:
Fira-Astrali Featured By Owner Jun 25, 2014   Writer
I love how Link doesn't give two sh*ts that Dark Link is being choked to death by an angry god... :P
Reply
:iconartyspartygirl:
ArtySpartyGirl Featured By Owner Oct 11, 2013  Hobbyist General Artist
LOL!
Reply
:icondeadfantasyfreak:
DeadFantasyFreak Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
I totally had to favorite this. I mean, I like Link (and the Zelda games) anyway, but due to the sheer comic factor in this...I couldn't resist.:XD:lmao:
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Sep 18, 2013
haha. glad you like it. :)
Reply
:iconwerewolfsword:
WereWolfSword Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
LOL is all I can say XD
Reply
:icondire1heart:
dire1heart Featured By Owner Feb 9, 2013
Oh my gosh, this is hilarious!!! So going on favorites!!
Reply
:iconrjhalfbreed:
RJHalfbreed Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahahaha!
Reply
:iconphoenixmao:
phoenixmao Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
of course a typical day...
Reply
:iconkickbutt150:
kickbutt150 Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Artist
light and dark together......bad idea....but in this case its really damn funny!!!
Reply
:iconphoenixmao:
phoenixmao Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
damn right :icongarrusplz:
Reply
:iconkickbutt150:
kickbutt150 Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Artist
yeah.....but what's most funny is the facepalm
Reply
:iconphoenixmao:
phoenixmao Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
jajaja XDD
Reply
:iconthekiro:
TheKiro Featured By Owner Dec 17, 2012
A real game with those three would be without a doubt a real gem in the series xDD I could see this happen all the way XD awesome!
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 17, 2012
Haha! Thanks man. :D
Reply
:icongoldentorch4:
goldentorch4 Featured By Owner Dec 3, 2012  Student General Artist
"Get 'im Oni Get 'im!!!!!!!"
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 3, 2012
xD ikr. so funny!!
Reply
:icongoldentorch4:
goldentorch4 Featured By Owner Dec 3, 2012  Student General Artist
Ahaha I love it!
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 3, 2012
thanks! xD
Reply
:iconoscar-ojisan:
oscar-ojisan Featured By Owner Dec 3, 2012   Artist
cool ^^
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 3, 2012
Thanks. :D
Reply
:iconcontraltissimo:
Contraltissimo Featured By Owner Dec 2, 2012
*LOLOLOLOLOLOL* XD XD XD XD XD XD

Oh my gosh this.... this....

This is just epic. :rofl:
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 2, 2012
xD thanks!
Reply
:iconkeybladewarrior9000:
KeybladeWarrior9000 Featured By Owner Dec 1, 2012
thats so funny lol but really awesome i love it
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 1, 2012
Thanks! :D
Reply
:iconkeybladewarrior9000:
KeybladeWarrior9000 Featured By Owner Dec 7, 2012
ur welcome u should make more pics with the 3 of them lol
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Dec 7, 2012
haha! i probably will. :D
Reply
:iconkeybladewarrior9000:
KeybladeWarrior9000 Featured By Owner Dec 9, 2012
yay and ill check them out
Reply
:iconcradger:
Cradger Featured By Owner Nov 30, 2012  Hobbyist Writer
Wow! This is one of the best of these ive ever seen!
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Nov 30, 2012
Rlly? Thanks!! :D
Reply
:iconzombierizen:
ZoMbiERizeN Featured By Owner Nov 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
really awesome blur effects!
Reply
:iconxxblacknexusxx:
xXBlackNexusXx Featured By Owner Nov 30, 2012
Thanks! :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 29, 2012
Image Size
1.2 MB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,702 (2 today)
Favourites
127 (who?)
Comments
32
×